Usluge

Učinkovita i personalizirana terapija za ozdravljenje i oporavak.

Regeneracijski tretman

Iskustvo koje smo stekli kroz višegodišnju profesionalnu karijeru u tenisu i nogometu te više od 40+ završenih edukacija, omogućilo nam je da spojimo sve u jedan sveobuhvatan tretman. Naš regeneracijski tretman je specijaliziran za sportaše svih razina, rekreativce i one koji žele živjeti bez boli. Pomoći ćemo Vam da se što brže vratite u aktivnost, te radimo na poboljšanju performansi, povećanju i jačanju opsega pokreta.

Regeneracijski tretman

Osteopatski tretman

Osteopatija je holistička medicinska disciplina koja se bavi dijagnosticiranjem i liječenjem bolesti kroz rad na tijelu. Osteopatski tretmani se temelje na principu da tijelo ima sposobnost samoizlječenja i da se bolesti mogu liječiti kroz otklanjanje ograničenja u kretanju i funkcioniranju tijela. Osteopatija se može koristiti za liječenje različitih bolesti, uključujući bolove u leđima, vratu, glavi, mišića i zglobova. Naši stručni osteopati su trenirani da prilagode tretman prema potrebama svakog pojedinca i pruže maksimalnu korist.

Osteopatski tretman

Tretman kralježnice

Naš tretman je kombinacija više specijaliziranih tehnika (DNS, kiropraktika, osteopatija, NKT, medicinska akupunktura, elektro akupunktura, GFM, FRC, deep tissue masaža, IASTM, flossing, itd.) koji se prilagođavaju svakom pojedincu kroz individualizirani pristup. Naša multidisciplinarna ekipa (doktor i fizioterapeut) radi zajedno kako bi se specifični problemi riješili što brže i kvalitetnije.

Tretman kralježnice

Sportska masaža

Dugogodišnje iskustvo rada sa profesionalnim sportašima svih kadrova omogućilo nam je razvoj specifičnih tehnika sportske masaže prilagođenih potrebama sportaša. Prilagođavamo raspored masaža prema rasporedu priprema i treninga kako bi se osiguralo da tijelo uvijek funkcionira optimalno tijekom treninga i utakmica. Naši terapeuti su trenirani da prilagode masažu prema potrebama svakog pojedinca i pruže maksimalnu korist.

Sportska masaža

Tecar terapija

Tecer terapija je moderan fizikalni terapeutski postupak koji se koristi za liječenje različitih bolesti i ozljeda. To se postiže korištenjem elektromagnetnog polja koje se emitira iz posebnog uređaja i koje djeluje na tijelo. TECAR terapija pomaže u povećanju cirkulacije krvi, poboljšanju cijeljenja tkiva, smanjenju boli, povećanju fleksibilnosti i opuštanju mišića. TECAR terapija se može koristiti za liječenje ozljeda mišića, zglobova, ligamenata, kostiju, te za liječenje bolesti kao što su artritis, tendinitis, išijas i mialgija.

Tecar terapija

Masaža/održavanje tijela

S obzirom na sve ubrzaniji način života, često zaboravljamo voditi računa o svom zdravlju. Naš specijalizirani pristup i individualni pregled omogućavaju nam da Vam ponudimo masaže koje su prilagođene Vašim potrebama i obavezama. Naše masaže su kombinacija različitih tehnika koje koristimo kako bismo Vam pomogli održati zdravlje svih zglobova i mišića tijela.

Masaža/održavanje tijela